desktop
לשיחת ייעוץ: 077-2305560 חיוג מהיר

השאר\י הודעה ונחזור
אליך בהקדם:

בקשת עדיפות לתאריך התור ושעה (לא חובה):

שעה


המדע והרפואה עוד לא מצאו את תרופת הפלא שתעצור את תהליך ההזדקנות לגמרי אבל הם כן מצאו ופיתחו תהליכים וטיפולים שיאטו ויטשטשו את מה שהזמן עושה לנו.

אז מה זה בעצם שיקום אינטימי? ולמה הוא נחוץ?

שיקום אינטימי הוא מונח שמתייחס למספר של טיפולים שונים שמטרתן לטפל בבעיות שמתרחשות עם הזמן באזור הכי הכי אינטימי שלנו-הנרתיק.
את הבעיות אפשר לחלק לשתיים כאלה שמשפיעות רק על המראה האסתטי של הנרתיק וכאלה שיש להן גם השלכות רפואיות כמו צניחת אברי האגן ובריחת שתן.
בעוד שטיפול בבעיות הרפואיות מסובך וממושך, טיפולים לשיפור המראה האסתטי הם פשוטים למדי והיתרון הכי גדול שלהם הוא שהם יכולים למנוע לגמרי את הבעיות הרפואיות.

שני דברים עיקריים פוגעים בנרתיק הזמן (הגיל) – שממש כמו בכל איבר בגוף נותן את סימניו על ידי החלשות ודלדול הרקמות.
דלדול וחולשה של רקמות זו תופעה שמרחשת באופן טבעי עם הזמן והגיל וגורמת ליובש, גרד וכאב בנרתיק. לא רק שזה לא נעים זה ממש יכול להשפיע על התפקוד היומי,
בנוסף, התופעה גם משפיעה על התפקוד המיני, יחסי מין הופכים לכואבים ולא נעימים כמו בעבר.

דבר נוסף שפוגע בנרתיק הוא הלידה, אומנם בסופה יוצאים לחיים חדשים עם משפחה גדולה יותר אבל בנוסף לסימני המתיחה והקילוגרמים
המיותרים שהריון משאיר בזמן הלידה מתרחב הנרתיק כדי לאפשר את יציאתו הבטוחה של התינוק ולאחר הלידה הוא מתכווץ אבל לא כמו שהיה.
התרחבות זו, שיכולה גם לקרות לאישה שלא חוותה לידות, בטווח הקצר אומנם לא תגרום בעיות רפואיות כלשהן אך היא בהחלט תביא לחוסר סיפוק מיני לשני בני הזוג כי רמת החיכוך יורדת.
בטווח הארוך, עלולות להתחיל בעיות כמו בריחת שתן וצניחת איברי האגן. בנוסף, חתכים שעושים במהלך הלידה, יכולים לפגוע במראה האסתטי של שפתי הנרתיק וכך ולהביא לחוסר בטחון של האישה.

מה הטיפולים שניתן לעשות?

כשעושים שיקום אינטימי, ישנם טיפולים שהם פולשניים ויש כאלה שאינם ועם כל החידושים הטכנולוגיים ברפואה כיום, יש טיפולים לא פולשניים שמחליפים
ניתוח ופותרים בעיות רבות כמו בריחת שתן והצרת נרתיק שניתן לעשות טיפול לייזר ולא ניתוח. בנוסף, ניתן לעשות גם טיפולים אסתטיים לשיפור מראה הנרתיק,
טיפול לאטרופיה נרתיקית ואסתטיקה ווגינאלית. אפשר לעשות טיפול אחד ואפשר לשלב מספר טיפולים שונים הכול תלוי בצורך ובהרגשתך.

מתלבטים?השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם:






שינוי גודל גופנים
ניגודיות